حواشی ادامه دارد | توضیح رئیس هیات فوتبال فارس درباه استفاده از VAR از خود ویدیو عجیب‌تر بود!

حسین قنبری، رئیس هیات فوتبال فارس توضیحات جالبی درباره استفاده از VAR داده است.
حواشی ادامه دارد | توضیح رئیس هیات فوتبال فارس درباه استفاده از VAR از خود ویدیو عجیب‌تر بود!
کد خبر : ۴۳۸۴۳

یکی از اتفاقات جالب و شاید دور از انتظار در فوتبال ما استفاده از VAR در یکی از مسابقات غیررسمی در شهرستان لار بود! رئیس هیات فوتبال استان فارس می‌گوید VAR‌ی که در بازی محلات این استان استفاده شده همان VAR‌ی نیست که در اروپا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 در حالی که VAR هنوز در بازی‌های لیگ برتر نیامده پخش تصاویر استفاده از VAR در شبکه استانی شهرستان لار استان فارس علاقه‌مندان به فوتبال را شگفت‌زده کرد.

در این بازی برای لحظاتی بازی قطع شد و به ناگاه داور با ترسیم علامت VAR به سمت مونیتور مربوطه در کنار زمین رفت تا صحنه‌ای را بازبینی کند. در ابتدا به نظر می‌رسید این یک برنامه طنز باشد، اما در ادامه متوجه شدیم که همه چیز کاملاً جدی است. در واقع دیدار دو تیم امید و استقلال که یک مسابقه چهارجانبه و در حد محلات است با VAR برگزار شد.

گفته می‌شود افراد ثروتمند آن منطقه با حمایت شورای شهر امکان استفاده از VAR را فراهم کردند! برای بررسی بیشتر این موضوع با حسین قنبری، رئیس هیات فوتبال فارس، تماس گرفتیم. جالب اینکه قنبری اصرار داشت بگوید از برگزاری این بازی با استفاده از VAR بی‌اطلاع بوده و. در ادامه ماحصل این گفتگو را بخوانید.

 

*اتفاق جالب در یکی از بازی‌های استان فارس استفاده از VAR در یک بازی محلی بود. تعریف می‌کنید چطور این تکنولوژی مورد استفاده قرار گرفت؟

من در جریان نیستم باید با فدراسیون فوتبال هماهنگ کنید!

*یعنی رئیس هیات استان در جریان نیست که در استانش یک مسابقه فوتبال با VAR برگزار شده؟

ما در جریان نیستیم! فدراسیون فوتبال و کمیته داوران باید در جریان باشند!

*فدراسیون فوتبال برای بازی‌های لیگ برتر VAR نیاورده، برای محلات شیراز VAR آورد؟

ما که تیم در لیگ برتر نداریم!

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر